Skip to content

Alt det praktiske ved et medarbejderarrangement

Som koordinator af et arrangement, er der nok af løse ender at holde styr på. I det følgende håber vi at give svar på nogle af spørgsmålene i end måtte have og hjælpe jer til at træffe gode beslutninger, så jeres næste medarbejderarrangement bliver en 100% SUCCES.

Begynd med slutningen

  • Hvad er formålet dybest set med det arrangement du skal til at arrangere? Det er utroligt vigtigt, at få formålet helt på plads, inden du kommer i gang med planlægningen.
  • Skal arrangementet styrke relationer i virksomheden?
  • Er der en belønning til en gruppe medarbejdere?
  • Handler det om, at ledelsen gerne vil kommunikere et budskab til sine medarbejdere (værdi, strategi el.lign.)?
  • Er der nyt, der skal indlæres?
  • Er det teamudvikling eller teambuilding?

Der kan være utroligt mange grunde til at mødes, men hvis du er bevidst om formålet, kan du målrette hele programmet så afholdelsessted, valg af aktiviteter, mad mm understøtter formålet.

Vær proaktiv

Det er en stor hjælp for dig selv at komme tidligt i gang. Det giver langt flere valgmuligheder i forhold til afholdelsesstederne. Jo større gruppen er, jo vanskeligere kan det være at finde de rigtige rammer til jeres medarbejderarrangement. Du skal afgøre med dig selv, hvor meget du selv vil stå for; Vi bliver ofte hyret til at afvikle aktiviteter, men vi vil gerne hjælpe med at arrangere resten af ”pakken”, hvis din egen kalender er godt fyldt op.

Stil krav

Når vi er arrangører eller koordinatorer i forhold til medarbejderarrangementer, samarbejder vi udelukkende med professionelle leverandører. Det vil vi anbefale at du også gør. Der er utallige eksempler på medarbejderarrangementer, der er gået galt eller bare ikke gik særlig godt. Dette kan være grundet, at arrangøren har hyret hobbyleverandører til at løfte dele af opgaven, og hvis man i øvrigt har haft en fantastisk dag, hvor alt er gået op i en højere enhed, så er det utroligt ærgerligt at medarbejderne efterfølgende mest husker, at maden var kold eller den kiksede stand-up komiker.

For slet ikke at nævne de psykiske eller fysiske skader et amatør teambuildingfirma kan forvolde (hvilket de i reglen ikke er forsikret imod). Sørg for at du beskæftiger dig med en professionel leverandør, få referencer, undersøg hvem der egentlig er ansvarlig på dagen, og om vedkommende har medarbejderarrangementer som et spændende studie/fritidsjob, eller om han eller hun har en solid faglig ballast til at varetage dit arrangement.

Funfirst-arrangement-praktiske

 

JA JA; men hvad koster et medarbejderarrangement?

Når du har valgt at arbejde sammen med os, sker det bl.a. på baggrund af et udførligt tilbud, med beskrivelser og priser på det vi har aftalt. Når du har accepteret tilbuddet, modtager du en bekræftelse. Priserne her holder altid! Ingen ubehagelige overraskelser!

Du får fra starten en projektleder tilknyttet, som du har tæt kontakt til før, under og efter arrangementet.


Så skal du bare i gang!

Medarbejderarrangementer, events, teambuilding og ryste-sammen-ture er nok den bedste mulighed for at skabe gode fællesoplevelser, knytte nye bånd, formidle viden og skabe arbejdsglæde og motivation. Så gå endelig i gang, dit arbejde er vigtigt både for medarbejdernes trivsel og virksomhedens konkurrencekraft.


Kontakt FunFirst

Vi vil gerne tale meget og længe om medarbejderarrangementer, så hvis du vil høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig, så ring på 70 20 00 87 eller mail info@funfirst.dk. I skal også være velkommen til at udfylde vores kontaktformular, så hører i fra os hurtigst muligt. Når vi taler sammen først gang, lytter vi til jeres behov og ønsker omkring arrangementet. Efter samtalen sender vi jer et skrifteligt og uforpligtende tilbud.

PRAKTISKE

FUNFIRST V/ JAN KRAGSIG MØLLER

Telefon: 70200087
CVR: 36044179
Mail: info@funfirst.dk

footer crowd